FANDOM

Magiimiecz Nazwa Opis
Głazobitny magiimiecz Głazobitny magiimiecz To miecz wyglądający jak głaz. Jak nazwa wskazuje potrafi wytwarzać głazy.
Cebulowy magiimiecz Cebulowy magiimiecz To miecz przypominający fragment cebuli. Potrafi wytwarzać cebulowe przedmioty.
Pazuro-chomarowy magiimiecz Pazuro-homarowy magiimiecz To miecz przypominający szczypce homara. Za jego pomocą możemy przekręcać różne rzeczy.
Magnesowy magiimiecz Magnesowy magiimiecz To miecz wyglądający jak magnes. Ma takie same zastosowanie jak magnesy w prawdziwym życiu.
Wybuchająco-bańkowy magiimiecz Wybuchająco-bańkowy magiimiecz To miecz wyglądem przypominający przyrząd do wytwarzania baniek mydlanych. Potrafi wytwarzać wybuchowe bańki, które wybuchają po pewnym czasie.
Maszynko-elektryczny magiimiecz Maszynko-elektryczny magiimiecz To miecz wyglądający jak duża maszynka elektryczna.Potrafi golić po prostu brodę, jeśli da się mały paluszek w górę to tnie normalnie, a jak nie to tnie w falach
Ekskaliburgerowy magiimiecz Ekskaliburgerowy magiimiecz To miecz przypominający burgera. Potrafi wytworzyć małe latające burgery, które są możliwe do spożycia.
Klaszczący magiimiecz Klaszczący magiimiecz To miecz, który potrafi klaskać, a także mogący zmusić innych do klaskania.
Selerowy magiimiecz Selerowy magiimiecz To miecz tworzący seler. Sprawia on, że wszystko dookoła zaczyna pachnieć selerową zupą.
Rakietowy magiimiecz Rakietowy magiimiecz To miecz jak nazwa wskazuje przypominający rakietę. Służy on do szybszego przemieszczania się, jednak nie każdy potrafi go poprawnie użyć.
Wielko-pięściowy magiimiecz Wielko-pięściowy magiimiecz To miecz powodujący trzęsienie ziemi po przyciśnięciu go do podłoża. Można go wykorzystać w celu przewrócenia przedmiotu.
Podskokowy magiimiecz Podskokowy magiimiecz To miecz służący głównie do skakania. Wyglądem przypomina skoczek pogo.
Kaloryferowy magiimiecz Kaloryferowy magiimiecz To miecz potrafiący strzelać parą. Może nawet rozgrzać do czerwoności. Swoim zastosowaniem przypomina zwyczajny kaloryfer.
Kaktusowy magiimiecz Kaktusowy magiimiecz To miecz zdobyty w odcinku Ataktus. Znajdował się on w klatce piersiowej Ataktusa, a jego główną zdolnością jest tworzenie kaktusów.
Bandażowy magiimiecz Bandażowy magiimiecz To miecz przypominający dłoń stworzoną z bandaży. Potrafi wytwarzać bandaże oraz owijać nimi wrogów.
Lekko-kuszący magiimiecz Lekko-kuszący magiimiecz To miecz przypominający usta. Potrafi kusić i zauroczyć inne osoby swoją mową.
Pomidorowy magiimiecz Pomidorowy magiimiecz To pierwszy mieczem Vambre. Jak nazwa wskazuje przypomina pomidora, a jego główną zdolnością jest strzelanie pomidorkami.
Zombie-dyniowy magiimiecz Zombie-dyniowy magiimiecz To miecz posiadający własną podświadomość, pojawia się on w wielu odcinkach.
Serowy magiimiecz Serowy magiimiecz To miecz potrafiący wytwarzać ser. W odcinku Ataktus Prohyas używa go do wytworzenia serowego kręgu dla Ataktusa.
Delfinowy magiimiecz Delfinowy magiimiecz To pierwszy miecz Prohyasa. Jak nazwa wskazuje przypomina delfina, a jego główną zdolnością jest strzelanie wodą.
Bałwanowy magiimiecz Bałwanowy magiimiecz To miecz który potrafi wytwarzać śnieg. Kształtem przypomina pingwina stworzonego ze śniegu.
Mocno-umięśniony magiimiecz Mocno-umięśniony magiimiecz To miecz w kształcie wielkiego bicepsa. Po użyciu go ręce bohaterów stają się mocno umięśnione.
Drabinowy magiimiecz Drabino-wysuwany magiimiecz To miecz w kształcie niebieskiej drabiny. Potrafi się wysuwać na długie odległości.

Latający magiimiecz 3

Latający magiimiecz 2

Latający magiimiecz 1

Latający magiimiecz Istnieje kilka wariantów kolorystycznych tego miecza. Jak nazwa wskazuje można na nich latać i szybko przemieszczać się w powietrzu.
Gumowaty magiimiecz Gumowaty magiimiecz To miecz przypominający przeżutą gumę do żucia. Potrafi wytwarzać różową gumę, która jest lepka.
Rekinowy magiimiecz Rekinowy magiimiecz To miecz przypominający rekina. Potrafi on efektownie niszczyć rzeczy.
Piło-łańcuchowy magiimiecz Piło-łańcuchowy magiimiecz To miecz przypominający piłę łańcuchową. Ma takie same właściwości jak piła w prawdziwym życiu.
Węgorzowo-elektryczny magiimiecz Węgorzowo-elektryczny magiimiecz To miecz przypominający węgorza elektrycznego. Potrafi razić prądem jak węgorze elektryczne w prawdziwym życiu.
Śpiąco-smoczy magiimiecz Śpiąco-smoczy magiimiecz To miecz przypominający śpiącego smoka. Potrafi on uśpić inne osoby za pomocą dotknięcia.
Niebiesko-bombowy magiimiecz Niebiesko-bombowy magiimiecz Strzela niebieskimi bombami w przeciwnika. Jako jeden z niewielu ma nietypową rękojeść.
Ołówkowy magiimiecz Ołówkowy magiimiecz To miecz przypominający ołówek. Za jego pomocą można narysować wiele rzeczy.
Bumerangowy magiimiecz Bumerangowy magiimiecz Miecz kształtem przypominający bumerang, ma też takie samo zastosowanie.
Suszarkowy magiimiecz Suszarowy magiimiecz Wyglądem przypomina suszarkę, dlatego też ma i takie same właściwości.
Chrumkowy magiimiecz Chrumkowy magiimiecz To miecz przypominający świnkę. Potrafi on głośno chrumkać co jest w stanie odepchnąć przeciwników.
Dziurkowy Magiimiecz Dziurkowy magiimiecz To wielki niebieski miecz z dziurką na środku. Potrafi on wytwarzać dziurki w wybranym miejscu.
Badge-picture-2 Akordeonowy magiimiecz To miecz służący do tworzenia muzyki. Jak nazwa wskazuje przypomina on zwyczajny akordeon.
Na iwie Przepychaczkowy magiimiecz To miecz o kształcie przepychaczki. Ma takie same zdolności co zwykła przepychaczka lecz trochę lepsze.
NM Najprawdopodobniej:

Boksujący magiimiecz

To miecz o kształcie rękawicy bokserskiej. Potrafi on się wydłużać i uderzać inne osoby z dalekiej odległości.
Spożywczy Magiimiecz
Spożywczy magiimiecz To miecz w kształcie krowy, strzela w przeciwnika produktami pochodzenia mlecznego.
Kawowy Magiimiecz
Kawoszowy magiimiecz To miecz o kształcie dużego kubka kawy. Prohyas głównie używa go rano aby napić się kawy.
NM2 Frapujący magiimiecz Miecz potrafi edytować lub tworzyć przedmioty.
NM3 Kwiatowaty magiimiecz Potrafi dawać różne kwiaty.
NM4 Samszajserski magiimiecz Wykorzystywać go można na setkę sposobów, przydatny w każdej sytuacji.
NM5 TBA TBA
NM6 Maskowy magiimiecz To miecz o kształcie wielkiej maski. Strzela w przeciwników maską która odzwierciedla to co czujesz ty i w ten sposób to, co czuje przeciwnik.
NM7 Frankeisteinowy Magiimiecz To miecz wyglądający jak kukiełka w stroju Frankesztajna. Potrafi strzelić w kogoś energią i przez to odebrać mu mowę i mówić jego głosem.
NM8 Wieokojajeczny

Magiimiecz

Potrafi wyrzucać gigantyczne jajka.