FANDOM

Grup to jedna z głównych postaci kreskówki. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Samotny Grup, w którym Prohyas i Vambre dostali za zlecenie pokonanie go.

Wojownicy w celu wykonania nadanej im misji wybierają się do Smoczej Jaskini, z której dobiegają straszliwe odgłosy. Jak się okazuje były to odgłosy pralki, a w jaskini nie mieszka żadna bestia, tylko miły i przyjazny Grup nie mający na celu żadnych złych rzeczy wobec wojowników.

Grup mile ich wita i przeprasza za bałagan, co zaskakuje Prohyasa i Vambre. Przerwał on pranie i zrobił naleśniki co zadowoliło Prohyasa, który stwierdził, że nie mogą go skrzywdzić. Bohaterowie postanawiają pokonać go w innych sposób, którym okazują się być "Smocze Igrzyska".

Smok bezkonkurencyjnie za sprawą przypadku pokonuje ich co sprawia, że wygrywa zawody. Vambre postanawia wymyślić rundę, której Grup nie da rady wykonać. Okazuje się, że ten pomysł był trafiony i Vambre wygrywa. Na koniec okazuje się, że Tajemnicza Kobieta w Kapturze miała na celu wypędzenie smoka z jego jaskini, aby urządzić "Nocne Szaleństwo". Od tamtej pory Grup mieszka razem z wojownikami.

Biografia Edytuj

Smok to rzadki widok w Lyvszerii. Na świecie nie zostało wiele tych mało bystrych stworzeń. Spójrzmy na eksponat A: Grup. Grup to smok powolny zarówno w ruchach, jak i w mowie, który ma zawsze dobre intencje. Mieszka i pracuje w Jaskini Rzeczy.

Wygląd Edytuj

Grup jest małym, niebieskim smokiem z białym brzuszkiem. Ma wyjątkowe małe kończyny, na których widnieją białe pazury. Nozdrza wewnątrz ma ciemno niebieskie, a na zewnątrz pomarańczowe. Ma wielkie czarnoniebieskie oczy.

Na jego plecach widnieją pomarańczowe kolce. Ma długi niebieski ogon i skrzydełka tego samego koloru. Jest wyjątkowo podobny do swojego brata Pruga.

Osobowość Edytuj

Grup jest bezbronnym smokiem, lubiącym zawierać nowe znajomości. Jest bardzo opiekuńczy i gościnny na co wskazuje przygotowanie posiłku dla Vambre i Prohyasa, którzy początkowo mieli na celu unicestwienie go.

Widać, że jest zadowolony ze swojego życia i cieszy go wiele rzeczy czego dowiadujemy się, gdy wojownicy chwalą jego jedzenie.

Umiejętności Edytuj

Potrafi latać dzięki swoim małym skrzydełkom, ale niestety są one słabe i ma tendencję do upadania. Posiada on także ogromny apetyt o czym dowiadujemy się gdy pochłonął trzy arbuzy za pomocą słomki.

Jest on także znakomitym kucharzem, co potwierdzają Prohyas i Vambre na podstawie przygotowanego przez Grupa posiłku.

Ciekawostki Edytuj

  • Ulubionym jedzeniem Grupa są kanapki.
  • Zamiast wziąć kąpiel, zrzuca skórę.

Galeria Edytuj