FANDOM

Gateaux jest czarodziejem do wynajęcia oraz współtwórcą Czarów Marów. On oraz Morbidia to główni przeciwnicy Prohyasa i Vambre. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Nadmiar wojowników, w którym Właściciel portu wynajmuje go i Morbidie w celu pokonania bestii.

Biografia Edytuj

Gateaux jest podwładnym Morbidii w Czarach Marach, konkurencyjnej organizacji z branży przygód. Specjalizuje się w efekciarskiej magii, więc odpowiada za brokat i fajerwerki, których Czary Mary używają do przyciągnięcia uwagi klientów. Często powtarza ostatnie słowo wypowiedziane przez Morbidię, aby się podlizać.

Wygląd Edytuj

Jest on wysokim ciemnoszarym kotem. Nosi on fioletową pelerynę, na której widnieje mała czaszka służąca jako przypięcie.

Ma na sobie długą fioletową szatę oraz stożkowaty kapelusz na głowie w tym samym kolorze.

Osobowość Edytuj

Podobnie jak Morbidia jest bardzo snobistyczny. W celu uzyskania przewagi posługuje się czarną magią, która pozwala z łatwością wykonywać mu zadania. Powtarza on ostatnie słowa swojej szefowej, ale gdy zrobi to inna osoba staje się zirytowany.

Wciąż istnieje w nim instynkt kotka przez co zwykły laser może go rozproszyć. Jest on bardziej otwarty niż Morbidia, która wciąż go zniechęca. Zdaje się być poosłuszny Morbidii i boi się jej sprzeciwić.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak Morbidia posługuje się on czarną magią, którą łatwo wyrządzić szkody. W odcinku Nadmiar wojowników wysysa on energię życiową z brokułów i przekazuje zabawką co nie było najlepszym pomysłem.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Gateaux pochodzi od słowa "gato", które w języku hiszpańskim dosłownie oznacza "kot".

Galeria Edytuj