FANDOM

Chrumkowata sprawa to drugi krótkometrażowy odcinek Magicznych magiimieczy.

Streszczenie Edytuj

Wojownicy udają się na wyprawę w celu znalezienia Chrumkowatego magiimiecza.

Fabuła Edytuj

Bliźniaki za pomocą mapy po raz kolejny szukają magiimiecza. Trafiają pod skałę na szczycie, której znajduje się miecz. Żeby go zdobyć muszą jednak pokonać roboświnkę. Prohyas proponuje, że miecz dostanie wojownik, który pokona robota i zabierze miecz, ale mają walczyć pierwszym wyciągniętym magiimieczem. Zaczyna Prohyas, który użył Bandażowego magiimiecza i splątał robota, kiedy myśli, że już wygrał świnka uruchamia rakietę i wzbija się w niebo a za nią chłopak trzymający miecz. Następnie Vambre używa Rakietowego magiimiecza i chce zabrać Chrumkowy Magimiecz ale spada, a jej brat używa Magnesowego magiimiecza, który przyczepia się do robota i razem spadają do bańki, którą właśnie zrobiła Vambre za pomocąWybuchająco Bańkowego magiimiecza. Jak można było się domyślić bańka wybucha. Chwile potem zaczynają się sprzeczać i Prohyas wypomina siostrze, że nie nosi spodni na co ta się denerwuje, kiedy dziewczyna się odwraca widzi, że brata atakuje robot i ratuję go Eskaliburgerowym magiimieczm, który należy do chłopaka. Potem rodzeństwo biegnie po Chrumkowy magiimiecz i pierwsza bierze go Vambre, przez co staje się jej własnością.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Wideo Edytuj

Galeria Edytuj

TBA